VŠEM > Informace VŠEM > Aktualita SIS

Aktualita SIS

Hosté VŠEM: Jak jsme využívali content marketing na propagaci hry Kingdom Come: Deliverance

1. 12. 2020 09:00 vytvořil: Markéta Čížková

Přednáška v rámci cyklu Hosté VŠEM na téma Jak jsme využívali content marketing na propagaci hry Kingdom Come: Deliverance.

Jiří Rýdl, absolvent VŠEM, se v herním průmyslu pohybuje přes 10 let, během kterých propagoval tituly Fish Fillets, Original War, UFO: Aftermath, ArmA: Armed Assault, Ro(c)k podvraťáků nebo Alpha Prime. Od roku 2014 působí jako marketingový ředitel ve společnosti Warhorse Studios, která v roce 2018 představila mezinárodně úspěšnou hru Kingdom Come: Deliverance.

Vývoj počítačových her je komplexní proces, na kterém spolupracují nezřídka stovky lidí, od programátorů, přes designéry, grafiky, scénáristy až po herce. Projekty s rozpočty v desítkách milionů dolarů přitahují pozornost médií i fanoušků od prvního odhalení námětu, kulminují v době vydání a pokračují s vývojem herních přídavků a pokračování.

Pan Rýdl Vás v rámci své přednášky seznámí se zákulisím studia a třeba i odhalí tajemství, která mnohdy zůstanou skryta. Zároveň prozradí i to, jak přilákat pozornost hráčů nejen pomocí vývojářského deníčku z vývoje hry Kingdom Come: Deliverance.

Jdi zpět