Aktualita SIS
Hosté VŠEM: Jak jsme využívali content marketing na propagaci hry Kingdom Come: Deliverance
Přednáška v rámci cyklu Hosté VŠEM na téma Jak jsme využívali content marketing na propagaci hry Kingdom Come: Deliverance.
Jiří Rýdl, absolvent VŠEM, se v herním průmyslu pohybuje přes 10 let, během kterých propagoval tituly Fish Fillets, Original War, UFO: Aftermath, ArmA: Armed Assault, Ro(c)k podvraťáků nebo Alpha Prime. Od roku 2014 působí jako marketingový ředitel ve společnosti Warhorse Studios, která v roce 2018 představila mezinárodně úspěšnou hru Kingdom Come: Deliverance.
Vývoj počítačových her je komplexní proces, na kterém spolupracují nezřídka stovky lidí, od programátorů, přes designéry, grafiky, scénáristy až po herce. Projekty s rozpočty v desítkách milionů dolarů přitahují pozornost médií i fanoušků od prvního odhalení námětu, kulminují v době vydání a pokračují s vývojem herních přídavků a pokračování.
Pan Rýdl Vás v rámci své přednášky seznámí se zákulisím studia a třeba i odhalí tajemství, která mnohdy zůstanou skryta. Zároveň prozradí i to, jak přilákat pozornost hráčů nejen pomocí vývojářského deníčku z vývoje hry Kingdom Come: Deliverance.
- Termín: 10.12.2020 17:00 – 19:00 hod. prostřednictvím kanálu YouTube VŠEM
- Za účast na akci a odevzdání písemného výstupu (esej/aplikační studie) je možné získat kredity za písemné práce (případně další 2 kredity za následnou prezentaci v případě aplikační studie). Téma práce: Jak úspěšně propagovat počítačovou hru.
- Přihlášení na akci není nutné, odevzdání písemné práce následně prostřednictvím SIS VŠEM/Studijní formuláře/Odevzdávárna písemných prací.